FLORMAR Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"mobbing "
Güzellik ElemanıArtılar: Maaş + yü
Eksiler: Büyük oran
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"..."
Kıdemli Satış Destek UzmanıArtılar: Keyifli bir şirket, iş yoğunluklari çok fazla ama
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"flormarda calismak"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Vaad edilen madfi haklar zaman
Eksiler: Magaza mudurunun egosunu calisan uzerinde tatmin etme
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç