Eti Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"çok eğitici bir deneyimdi"
Pazarlama StajyeriArtılar: Çok eğitici ve çok geliştirici bir iş ortamı vardı.İş arkadaşlarıyla
🔒 Bu yorumun tamamını ve 9 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"cok guzel bir surecti,"
Bilgi İşlem StajyeriArtılar: her sey cok guzel kendini
🔒 Bu yorumun tamamını ve 9 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"staj deneyimi"
Perakende Satış DanışmanıArtılar: Kesinlikle sıcak ve samimi bir ortamda stajımı tamamladım. He
🔒 Bu yorumun tamamını ve 9 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"yoğun ve eğlenceli çalışma ortamı"
Satış Yöneticisi/YönetmeniArtılar: Piyasanın üzerinde maaş, maaş haricinde 4 ikramiye veri
Eksiler: Cumartesi
🔒 Bu yorumun tamamını ve 9 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"eğitici "
Stajyer MühendisArtılar: Bütün üretim proseslerini
🔒 Bu yorumun tamamını ve 9 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"eti maden gerçekten son derece disiplinli bir kurum. staj yaptım ve çok memnum kaldım."
Makine MühendisiArtılar: Çalışan insanların kalitesi oldukça yükse
Eksiler: Bandırma şehrine uzak. K
🔒 Bu yorumun tamamını ve 9 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç