Bosch Termoteknik Isıtma ve Klima San. Tic. A.Ş. Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"fabrika durumu"
StajerArtılar: Mavi yakalılar için gayet uygun çalışma şartlarına sahip.
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"sanıldığı gibi profesyonel yönetilmiyor"
Elektrik Bakım MühendisiArtılar: Yönetim anlamında boşluk çok ve kurumsal olmanın verdiği rahatlıktan kim
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"r&d stajyer"
StajyerArtılar: Çalışma ortamı ve koşulları harikaydı. Yanında staj yaptığım mühendislerin hepsi donanı
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç