AKO AKÜ Çalışan Yorumları
3,5
2 yorum
2
Anonim Şirket Yorumu
"ako aküde çalişmak"
Üretim İşçisi01 Eylül 2024
Artılar: İlk olarak servisler araçları berbat servisi kullananlar daha da berbat geneli çok ya
🔒 Bu yorumun tamamını ve 1 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç