A101 Yeni Mağazacılık A.Ş. Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"genel çalışma şartları"
KasiyerArtılar: + Zamanında yatan maaş ve sigorta
Eksiler: - Haftalık 65 saate çıkabilen saatler - Mesai ücreti yok - Yol, yemek ve alisveris kar
Öneriler: Mesai saatleri geri gelme
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"neler sordular merak ediyorum"
Satınalma MüdürüArtılar: walla şuanda her insanı almıyorlar. işi geliştirebilecek değil bilmem ne mühendisi 4 senelik lisans yapmış kişileri alıyorlar. ama eksik yaptıkları olaylarda bu insanlar zaten ezber
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"hiç bulaşmayın"
Market KasiyeriArtılar: + yok kesinlikle yok çünkü insanı yıpratan bir yer. Çalışırsın mesai almazsın, açık çıkar cebinden ödersin. Çalınan bişey
Eksiler: Çalışanlarını köle gibi gören ve mesai saat
Öneriler: Öneriye gerek yok aklı başında yöneticileri
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"her işi yapıyorsun "
Kasa SorumlusuArtılar: Evine yakın oluyor tek iyi yanı bu diğer türlü seni işkurdan girdiys
Eksiler: A101 de çalışıyorsanız tüm marketteki işleri yapacaksınız beni daha gireli 2 gün o
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"çok fazla çalıştırıyorlar"
Mağaza Satış TemsilcisiArtılar: - Müşterilere karşı güler yüzlü oluyorsunuz - İş a
Eksiler: - Çok fazla mesaiye kalıyorsun bu nedenle insanları çok sömürüyorlar - Bu çal
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"mülakat"
KasiyerArtılar: İlk işim gayet iyi bir çalışma ortamı ç
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"çok güzeldi"
Genel MüdürArtılar: Rahat ve konforlu bir çalışma vard
Eksiler: Rahat ve konforlu
Öneriler: çok iyisin
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"a101 de çalışmak"
KasiyerArtılar: Burada çalışmak fazla yorucu olmadı çünkü yanımda arkadaş
Eksiler: Çalışan sayısı çok fazla olmadığından bazen
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"hızlı"
Mağaza PersoneliArtılar: Telefondan şahsım aranıp bilgi verilip telefpn mulakatı
🔒 Bu yorumun tamamını ve 44 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç